Znajdź warsztat

Infolinia serwisu Pilkington

Kontakt

Pilkington Automotive Poland Sp. z o.o.
ul. Portowa 24, 27-600 Sandomierz
Tel.: +48 15 644 55 05
E-mail: markoweszyby@pilkington.pl
NIP: 8641393724
Numer KRS: 0000024909
Kapitał zakładowy: 30 510 500 PLN

Wyniki Badania Jakości Obsługi Klienta w 2014 roku.

Klient jest coraz bardziej wymagający i coraz uważniej wybiera serwis, gdzie będzie mógł naprawić lub wymienić szybę w swoim samochodzie. Chce być właściwie obsłużony, poinformowany i mieć pewność, że kupuje najlepszą szybę i usługę za akceptowalną cenę. Kluczowym momentem decyzji Klienta jest rozmowa telefoniczna, podczas której to Klient decyduje, czy to co usłyszał, przekonało go do odwiedzenia warsztatu naprawy i wymiany szyb samochodowych. Rekomendacja zadowolonego klienta jest najlepszą reklamą.

W 2013 roku, w imieniu Pilkingtona firma zewnętrzna przeprowadziła jeden cykl badań metodą "Tajemniczego Klienta". Natomiast w roku 2014 przeprowadzono dwie tury takich badań. Wyniki badania pokazały stały wzrost średniego ogólnopolskiego wskaźnika jakości obsługi w każdym kolejnym cyklu.

Dlaczego badamy jakość obsługi klienta?

Firmy nie są zawieszone w próżni – nie istnieją bez klientów. Firma usługowa istnieje tylko dzięki pracownikom obsługującym Klienta – to oni mają wpływ na to ilu zdobędzie Klientów, a Pilkington chce pomóc doskonalić ich umiejętności. Jeden zadowolony Klient powie o tym kilku znajomym, a niezadowolony wyżali się dwu-trzykrotnie większej grupie osób.

Uroczystość wręczenia nagród dla warsztatów partnerskich Pilkington Uroczystość wręczenia nagród dla warsztatów partnerskich Pilkington

Chcemy, aby marka PILKINGTON była kojarzona z najwyższą jakością produktu i obsługi klienta. Dążymy do tego, aby wszyscy Partnerzy Pilkingtona obsługiwali Klientów według takiego samego – najwyższego – standardu.

W dniu 7 lutego na Stadionie Narodowych w Warszawie odbyła się uroczystość wręczenia nagród dla warsztatów partnerskich Pilkington, które uzyskały najlepszy łączny wynik z obu badań przeprowadzonych w 2014 roku.

Najlepsze firmy w badaniu "JAKOŚĆ OBSŁUGI KLIENTA w 2014":

1

FHU „FILIP” S.C. A.Z. JABŁOŃSCY,

ul. Pojezierska 62, 91-338 Łódź

Pilkington - Najwyższa Jakość Obsługi Klienta w 2014 roku Pilkington - Najwyższa Jakość Obsługi Klienta w 2014 roku
2

Firma Usługowo-Handlowa QUICK BUD Adam Machacki,

ul. Ptasia 20, 57-300 Kłodzko

Pilkington - Najwyższa Jakość Obsługi Klienta w 2014 roku Pilkington - Najwyższa Jakość Obsługi Klienta w 2014 roku
3

autoszybyszczecin.pl Andrzej Sadowski,

ul. Santocka 39, 71-083 Szczecin

Pilkington - Najwyższa Jakość Obsługi Klienta w 2014 roku Pilkington - Najwyższa Jakość Obsługi Klienta w 2014 roku
4

Zakład Handlowo-Usługowy ALFA Andrzej Michałowski,

ul. Terenowa 80, 52-231 Wrocław filia ul. Rakowa 6, 52-231 Wrocław

Pilkington - Najwyższa Jakość Obsługi Klienta w 2014 roku Pilkington - Najwyższa Jakość Obsługi Klienta w 2014 roku
5

F.H.U. MARCO-POLO SP.J. K.Duda, I.Duda,

ul. Przewóz 2, 30-716 Kraków

Pilkington - Najwyższa Jakość Obsługi Klienta w 2014 roku Pilkington - Najwyższa Jakość Obsługi Klienta w 2014 roku
6

F.H.U. Kowalewski Konrad,

ul Wąska 8, 05-123 Chotomów

Pilkington - Najwyższa Jakość Obsługi Klienta w 2014 roku Pilkington - Najwyższa Jakość Obsługi Klienta w 2014 roku
7

PHU KING BELL BIS s.c. Alicja Zygmunt, Jan Zygmunt,

ul. Krzywa 23, 64-920 Piła

Pilkington - Najwyższa Jakość Obsługi Klienta w 2014 roku Pilkington - Najwyższa Jakość Obsługi Klienta w 2014 roku
8 / 9

Arkadiusz Olczak „OL-TRANS” Nowa Wola,

ul. Krasickiego 213, 05-500 Piaseczno

Pilkington - Najwyższa Jakość Obsługi Klienta w 2014 roku Pilkington - Najwyższa Jakość Obsługi Klienta w 2014 roku

Malinowski, Ziarnowski Spółka Jawna „MAZICO”,

ul. Partyzancka 83, 95-200 Pabianice

Pilkington - Najwyższa Jakość Obsługi Klienta w 2014 roku Pilkington - Najwyższa Jakość Obsługi Klienta w 2014 roku
10 / 11

Firma Handlowo-Usługowa Ryszard Neuman,

ul. Polna 17, 14-200 Iława

Pilkington - Najwyższa Jakość Obsługi Klienta w 2014 roku Pilkington - Najwyższa Jakość Obsługi Klienta w 2014 roku

Szklarstwo Samochodowe AUTO GLASS inż. Jan Puć,

ul. Czajkowskiego 11/13, Wrocław

Pilkington - Najwyższa Jakość Obsługi Klienta w 2014 roku

Filia Pilkington Automotive Poland Sp. z o.o. w Piekarach Śląskich, ul. Podmiejska 39,

Zwycięzca w kategorii warsztatów własnych Pilkington.

Pilkington - Najwyższa Jakość Obsługi Klienta w 2014 roku Pilkington - Najwyższa Jakość Obsługi Klienta w 2014 roku

 

Pilkington nadal będzie kontynuował szkolenia dla Partnerów i przeprowadzał kolejne badania w 2015 roku. Organizowane szkolenia i badania służą wsparciu działań dystrybutorów w zdobywaniu nowych klientów i utrzymywaniu dotychczasowych.

Nagrodzeni Partnerzy Pilkington 07.02.2015 Stadion Narodowy

Dziękujemy wszystkim za udział w uroczystości.
Wszystkim Partnerom życzymy dalszego rozwoju Państwa firm i wszelkiej pomyślności.

 

Kontakt

Pilkington Automotive Poland Sp. z o.o.
ul. Portowa 24, 27-600 Sandomierz
Tel.: +48 15 644 55 05
E-mail: markoweszyby@pilkington.pl
NIP: 8641393724
Numer KRS: 0000024909
Kapitał zakładowy: 30 510 500 PLN

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.